Könyvajánló - újra

 2011.09.15. 14:28

Egy olyan könyvet ajánlok most Nektek, amiből az első bejegyzésemben idéztem. Anthony de Mello: Ébredj tudatára című könyvét

Úgy gondolom, hogy az ebben a könyvben leírtaktól mi "mai" emberek meglehetősen távol vagyunk, ha írhatok ilyesmit. Nem vagyunk mi ezért rosszak, csak nagyon meglepő, új gondolatokat tartalmaz, amit időnként nehéz gyakorlatba ültetni.

Mégis úgy döntöttem, hogy ezt ajánlom - bár messziről indulunk - mert azt a bizonyos "változást" el tudja indítani bennünk, hogy ismerjük meg magunkat, amiről már annyit írtam Nektek előző bejegyzéseimben. Bennem is elindította és én ezért hálás vagyok.

Jó ébredezést! :)

 

Címkék: élet függőség boldogság figyelem önismeret harmónia tudatosság önzőség mello önfejlesztés ébredezés reakció akció

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosabbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr43229510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása