Könyvajánló

 2011.06.03. 09:53

Amíg újra lendületet veszek és sok-sok:) új cikket írok, gondoltam lehet olvasgatni valamit. Gondolkoztam, hogy a Mérgező szülők, meglehetősen komoly és néha megrázó könyv után, amit előzőleg ajánlottam, mit is mutathatnék Nektek. Számos könyvet olvastam el az elmúlt pár évben, volt amelyik nagyon nagy hatással volt rám, volt, ami kevésbé. Amit ajánlok Nektek, rám óriási hatással volt. Rám. Ez fontos, mert oly mások vagyunk. Ami nekem új és felkavaró, fontos, lehet, hogy Neked evidens, semmi különös. Egy könyv annyiféle lesz, ahányan olvassuk.

Paulo Coelho egyik könyvét ajánlom Nektek a számos közül. Rövid, látszólag könnyed történet. Érdemes a sorok közé nézni. Engem sok hazugságommal szembesített, felkavaró volt. Én alapműnek tartom, mint A kis herceget.

Paulo Coelho: Az alkimista; ezt gondoltam, hátha Neked is nagy élmény lesz. Jó szórakozást!

Címkék: könyv hazugság élmény coelho alkimista önismeret jókönyv

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosabbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr832953581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása