Óév, Újév

 2010.12.30. 15:07

Búcsúzunk az egyiktől, köszöntjük a másikat. 2010. Gyorsan eltelt, így szokott ez lenni valahogy mindenkinél. Érdekesen kezdődött, mert életemben először számot vetettem még az előző évvel és néhány gondolattal megnyitottam ezt az évet. Olyan jól sikerült ez a számvetés, hogy úgy döntöttem, hogy ebből hagyományt csinálok és ezt az évet is lezárom. Itt csak pár szóban, egyébként részletesen átgondolva, kielemezve otthon, és nemcsak egyedül, hanem legközelebbi barátaimmal is, jókat beszélgetve, nagy evés, ivás közepette.

2010

Nagyon jó évnek jelezték előre. De Kinek milyen volt. Ma sokat olvastam utána, készültek felmérések, fórumokat olvasgattam és bizony-bizony egyértelműen a panaszáradat került túlsúlyba. De idézek egy felmérésből:

"A magyarok háromnegyede panaszkodott pénzügyeinek, anyagi helyzetének alakulására, s többségben vannak a magánéletüket negatívan értékelők is. Ezzel szemben, az emberek hattizede úgy érzi, hogy a 2010-es esztendő egészségi állapotuk szempontjából inkább jónak nevezhető. Hazánk helyzetére gondolva négyből hárman úgy vélik, hogy Magyarország számára 2010 rossz év volt - ezek a legfontosabb megállapításai annak a közvélemény-kutatásnak, amelyet december első felében készített az Ipsos, az ország felnőtt népességét reprezentáló 1000 fő személyes módon történő megkérdezésével. "

Nem olyan jó olvasni ezt, de ez van. Én személy szerint leülök és átgondolom a dolgaimat, az eredményeimet, a kudarcaimat, jót és rosszat egyaránt. Összeséggében nekem nagyon jó évem volt. Haladnak a dolgaim, jól érzem magam a bőrömben, szeretteim, barátaim is jól vannak. Egészségesek vagyunk. Nincs okom panaszra. Keresgélhetnék mindenféle negatív ügyet is magam körül, de annyira nem fontosak, így el is törpülnek. Élni jó! Annyi jó dolog van, élvezzétek Ti is!

2011

Új év! Izgalmas várakozás tölt el az új év iránt, én már alig várom, úgy érzem nagyon jó év lesz. Mindenkinek és magamnak is kívánom, hogy így is legyen!

Boldog Új Évet Kívánok Neked és jó szórakozást szilveszterre!

Szeretettel

 

 

 

Címkék: 2010 lezárás óév

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosabbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr172548445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása