A változásról még egyszer

 2010.07.20. 11:58

Ismét találtam egy nagyon jó részletet a változásról, amit szeretnék megosztani Veletek, nagyon fontosnak tartom, hogy képesek legyünk változni, de ezt mindenki csak maga elhatározásból teheti meg. Ez a bejegyzés rám is vonatkozott, amíg kezembe nem vettem az életem irányítását és ma is, napról napra változom és változtatok. Hát íme, fogadjátok szeretettel:

" Olyan sok emberrel találkoztam, akik teljesen le voltak törve amiatt, hogy egyedül élnek, és azt gondolták, hogy sohasem találnak hosszantartó, szeretettel teli kapcsolatot. És ismertem sok olyan embert, akik egy szeretetet nélkülöző, boldogtalan kapcsolat csapdájában érezték magukat. Néha elvesztették a reményt, csalódottá, elkeseredetté és cinikussá váltak. Úgy gondolták, hogy ők áldozatok és ezért áldozatokká váltak, aztán így élték életüket, elhidegülve. Egyedül érezték magukat, vagy csapdában, reménykedve, hogy valamikor valami szokatlan történik az életükben, ami mindent megváltoztat. De a valóság az, hogy az egyetlen ember, aki valamit megváltoztathat életünkben, azok mi magunk vagyunk. Senki más!"

Címkék: változás tudatosság

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosabbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr872163290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása